Logo

DVD-receiver

Skriv et svar
03.01.2007 10.57.42 #1 av 5
Postet av: Tuca
Har en liten høyttaler-pakke fra Dali (surround) som nå er koplet til en gigant av en Harman-receiver, noe som er litt "overkill" Har derfor tenkt å selge receiveren og skaffe meg en DVD-receiver istedet. Ser at Hifiklubben har to stk gamle NAD-modeller, men ingen av disse støtter HDMI. Noen forslag?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2007 11.18.22 #2 av 5
Postet av: boly
Er H/K'n en eldre modell er det jo ikke sikkert du får spesielt mye for den.
Spør du meg kan man aldrig få nok effekt.

Men en dvdreciver tar jo mindre plass :wink:

Vet ikke om andre spillere....
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2007 12.17.35 #3 av 5
Postet av: Tuca
Joda, den er ikke akkurat ny, men problemet er at den tar så jæ...stor plass. Og siden jeg ikke trenger såpass mye kraft til de små surround-høyttalerne, så er en dvd-receiver en mye smidigere løsning
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2007 13.57.50 #4 av 5
Postet av: petre2006
Litt on/off topic; Hvilken HK er det? Leser jeg rett at det er støtte for HDMI på den, OG skal du selge den til hvilken pris?

Hva det gjelder DVD recivere finner jeg ikke noe lurt som selges i løs vekt, ser at både Pioneer, Panasonic, Sony m.fl selger samlet pakke med høyttalere, hvis det var til hjelp?

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.01.2007 12.33.23 #5 av 5
Postet av: Tuca
Ser ut til at jeg må beholde HK`en inntil videre, er jo komplett umulig å finne noen som selger DVD-receivere. Den jeg ble tipset om i denne tråden så veldig bra ut, men en prislapp på rundt 20 lapper er litt drøyt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar