LateEntry
Aktiv
E-post
Endelig fått meg digital decoder til th-37pa30.
Merket umiddelbar kvalitetsforskjell på kanaler som nrk og tv2, men mest imponerende var kvaliteten på filmnet kanalene. Decoderen er en såkalt explorer dvb100. Noen som har eller har hørt om denne? Tips i forhold til tilkoblinger og evt informasjon på nettet. Har søkt rundt på internet uten å finne spor av informasjon om denne decoderen. Hvordan er det egentlig med kvaliteten til det som blir sendt ut fra ulike tv stasjoner? F.eks. er det stor forskjell på kvaliteten på eksempelvis tv2 og tvn, for ikke å snakke om cnn og eurosport som klart skiller seg ut fra de fleste andre kanaler i forhold til kvalitet.
LateEntry
Aktiv
E-post
Etter endel justeringer på decoder og tv, har jeg oppnådd et vanvittig bra bilde. Skulle likt å sett et bedre bilde (tror neppe det kan la seg gjøre
) Noen som vet om filmnet har sendinger i dolby digital? Evt andre kanaler.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Bra du blir fornøyd med bildet. Min erfaring er at denne TV'n kan gi et meget godt bilde på vanlige TV sendinger i forhold til mange plasma apparater.
Generelt syns jeg NRK og TV2 er kanaler med god bildekvalitet. VH1 er f.eks en kanal med elendig kvalitet.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
LateEntry
Aktiv
E-post
BKK har et prosjekt gående for å teste ut nye decodere, (tanken er at de vil lansere sitt eget produkt istedet for å dele ut viasat/canal digital decodere) Jeg er med i en test gruppe.
Graderinger som ofte var synlige (spesielt i ansikt) er nå borte vekk.