Logo

Det hjelper å klage

Skriv et svar
20.11.2005 19.52.22 #1 av 2
Postet av: Ronny
Kjøpte en pioner dvd oppteger 433h på bonus i bergen for ca 5 måneder siden. det ble sagt at denne skulle være HD klar. Har etter hvert oppdaget av det finnes ikke opptakere som er hd klar nda så jeg gikk tilbake å kranglet en times tid med selgeren,og det endte med at de måtte ta den tilbake å jeg fikk alle pengene igjenn.
Gikk rett å kjøpte meg en panasonic DMR-EH60 recorder til 4500 å er mye mere fornøyd med denne en jeg var med pioneren..
P.S. Det står på hjemmekino.no at denne ikke har D.D,og DTS; men det stemmer ikke.
Så hvis det er noen som har blitt feilimfonert om ting de har kjøpt er det bare å stå på å forlange pengene tilbake selv om de har brukt de en god stund...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.11.2005 20.46.44 #2 av 2
Postet av: Ken
Bra. Godt å høre at de faktisk innrømmer feil og gir deg som kunde rett. Tipper at det er siste gang de selger en DVD-recorder som HD-ready ;)

Ser jo helt klart at alle disse forkortelsene nå til og med er med på å forvirre de som selger dette. Bransjen MÅ få til et eller annet som er griseenkelt og som ikke trenger noe særlig forklaring. F.eks så er USB et lett grensesnitt å forholde seg til når vi snakker om en PC.
mvh
Ken

| Sony KLV-V40A10E | Xbox 360 Premium | IBM ThinkCentre 3Ghz | ATI Radeon X800 512MB DVI-D HDMI | PS 2 | Logitech Z-5500 | Kommer: Denon 3806, SVS PB10, SVS SBS-01 Surround |
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar