Logo

Denon AVR 3805 spørsmål

Skriv et svar
29.06.2005 18.41.33 #1 av 5
Postet av: Bobben
Jeg har en Denon AVR 3805 surround receiver hvor det er mulig å velge video fra en input og audio fra en annen. Problemet er at jeg må gjøre det vha. knappene på selve receiveren. Det ser ikke ut til å være en enkel måte å gjøre dette fra fjernkontrollen.

Er det noen som vet om det er mulig vha. fjernkontroll ?

Hvis det ikke er det så er det dårlig. Til og med min eldgamle Sony Pro Logic kunne dette...

Det skal være mulig å oppdatere software i Denon receiveren. Noen som vet hvor slik software kan lastes ned ?
( dersom det eksisterer nyere software)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.06.2005 16.02.06 #2 av 5
Postet av: boly
Bruksanvisning :wink:
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.06.2005 16.59.59 #3 av 5
Postet av: Bobben
"boly" skrev:Bruksanvisning :wink:


Problemet er at jeg har letet etter dette i bruksanvisningen uten å finne noe - bortsett fra beskrivelsen om hvordan dette gjøres ved å trykke på selve "boksen" (bruksanvisning side 39).

Det finnes ingen "Video Select" knapp eller "audio select" knapp på fjernkontrollen.

Får ta enda en titt i bruksanvisningen :shock:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.07.2005 12.28.14 #4 av 5
Postet av: boly
Forsterkeren er konge den, men jeg synes instruksjonsboka suger. Denon kan med fordel se hvordan philips gjør det med sine ting, da hadde det ikke hvert et problem.... :cry:
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.07.2005 16.04.19 #5 av 5
Postet av: Bobben
Jeg har gitt opp instruksjonsboka.

Eneste måten å få valgt video og audio fra to forskjellige kilder ser ut til å være "video select" knapp på selve receiver chassis.


Det er mulig å trikse det til ved å velge et annet oppsett for digitale kilder til de forskjellige video inputs men det er i selve setup og man må da endre på hele oppsettet.... Den metoden fungerer heller ikke for analoge kilder...

Trist at det skal være slike idiotiske begrensninger på en ellers så god receiver :(

I og med at det er mulig ved å trykke på chassis knapp er det rett og slett en mangel i softwaren som gjør at man ikke kan gjøre det fra fjernkontrollen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar