Logo

Den nye tv'en min slår seg av

Skriv et svar
10.02.2007 11.54.45 #1 av 6
Postet av: Thomas_Dolby
Jeg kjøpte en Videoseven 40" av Komplett for noen måneder siden, for tre dager siden har den begynt å slå seg av i tide og utide. I går hendte det 4 ganger, og ingen har vært borti fjernkontrollen.

Er det bare å ringe Infocare med én gang eller er det noe jeg kan forsøke først?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.02.2007 09.01.55 #2 av 6
Postet av: pioneer man
"Thomas_Dolby" skrev:Jeg kjøpte en Videoseven 40" av Komplett for noen måneder siden, for tre dager siden har den begynt å slå seg av i tide og utide. I går hendte det 4 ganger, og ingen har vært borti fjernkontrollen.

Er det bare å ringe Infocare med én gang eller er det noe jeg kan forsøke først?

8) Kanskje noen eller du har kommet borti knappen sleep timer hvis du har dette på fjernkontrollen evt? :lol: Hvor lang tid tar det fra tv slår seg av mellom hver gang?
PIONEER MAN
11.02.2007 16.23.49 #3 av 6
"pioneer man" skrev:
8) Kanskje noen eller du har kommet borti knappen sleep timer hvis du har dette på fjernkontrollen evt? :lol: Hvor lang tid tar det fra tv slår seg av mellom hver gang?

Vi er bevisste på at ingen har vært borti fjernkontrollen når dette har hendt. Det er ingen mønster i dette, i dag slo den seg av etter bare ti minutter, men har vært på hele tida siden (kl. 11). Jeg har vært inne på menyene og slått av alt som har med sleep å gjøre; men stort mer enn det er det vel ikke jeg får gjort?
11.02.2007 17.00.33 #4 av 6
Postet av: pioneer man
"pioneer man" skrev:
"Thomas_Dolby" skrev:Jeg kjøpte en Videoseven 40" av Komplett for noen måneder siden, for tre dager siden har den begynt å slå seg av i tide og utide. I går hendte det 4 ganger, og ingen har vært borti fjernkontrollen.

Da kan det fort være noe galt med strømforsyningen,ville nok ha kontaktet importøren her,for og forhøre meg om dette er skjedd før på disse apparatene
PIONEER MAN
12.02.2007 08.47.18 #5 av 6
"pioneer man" skrev:
"pioneer man" skrev:

Da kan det fort være noe galt med strømforsyningen,ville nok ha kontaktet importøren her,for og forhøre meg om dette er skjedd før på disse apparatene

Jepp, godt tips, takker. :)
12.02.2007 11.10.29 #6 av 6
Postet av: kjelle
har jo vert så inn med åndenes makt i det siste,så kansje du har noen som spøker i huset dit ;) hehe
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Skriv et svar