Logo

David Gilmour inviterer oss til Hi-Fi Klubben !

Skriv et svar
21.02.2006 11.56.23 #1 av 5
Postet av: Flageborg
David Gilmour inviterer oss til Hi-Fi Klubben !

--------------------------------------------------------------------------------

Denne invitasjonen fikk jeg på email nå nettopp og den vil jeg dele med dere alle sammen. Jeg regner med at KUN det beste er godt nok for denne karen, så ta med deg en kamerat til denne "lanseringen" - så får du sikkert oppleve "grom-lyd" av beste klasse. Etterpå kan vi dele våre audiofile opplevelser i denne tråden. Vi sees.................


"Eksklusiv premiere KUN i Hi-Fi Klubben
Vi har den ære av å invitere deg til eksklusiv premiere hos oss! Frontfiguren fra Pink Floyd, David Gilmour, gir ut sitt nye album
"On an Island" 6. mars. Du hører den først i Hi-Fi Klubben!

Torsdag 23. februar kl 19-21 holder vi førpremiere på "On an Island", hvor vi spiller hans nye album!

Velkommen til førpremiere i Hi-Fi Klubben!


Vennlig hilsen
Hi-Fi Klubben"

For at vi skal få ekstra lyst på denne opplevelsen så frister de med dette:

"Delta i trekningen av konsertbilletter!
Vi vil i forbindelse med album releasen holde en konkurranse hvor du kan delta i trekningen av to billetter til David Gilmours konsert i Royal Albert Hall i London. To flybilletter og to netter på fire stjerners hotell er inkludert! Stikk innom oss for å delta i konkurransen!"

Hvis noen av dere skulle vinne, er det ingen grunn til å reise singel. Det er bare å kontakte meg på PM så kan jeg rive meg løs fra hverdagen for å hjelpe til med audiofile opplevelser i London
:wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2006 12.57.29 #2 av 5
Postet av: kid
Hvor gjelder dette da? Spennende! :wink:
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2006 13.40.24 #3 av 5
Postet av: sax
Tror det gjelder alle Hi-Fi Klubben butikkene?
-------------------------------
Pioneer VSX-1015-S, Pioneer DV-668AV-S, B&W 703, IXOS, QPV 42-HDL05
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2006 13.42.36 #4 av 5
Postet av: Flageborg
PS! Dette gjelder alle butikkene i Norge - SAMTIDIG !!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2006 13.46.46 #5 av 5
Postet av: kid
Det jeg regnet med, høres bra ut.. da blir det vel en kveld da 8)
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar