Logo

CV NAD

Skriv et svar
23.03.2008 21.49.56 #1 av 2
Postet av: containern
Hallois, jeg har cv cls215 og 2x cv a1.5kw effektforsterker og billig cambridge dritt til forforsterker. Var hos en dude som har samma høtalere bare eldre versj og nad forforsterker tror det var c372 eller no og 2x nad 218, jeg kjøpte bare store høytalere og det jeg trengte til å få høyt volum og bryr meg ikke så serlig om kvalitetn, men da jeg hørte åssen de spilte var det faen med noe helt annet, aldri hørt noe spille så høyt og så jævlig bra også. så jeg lurer på om jeg bytter ut forforsterkern til nad c372 om de vil spille bedre av det selv om jeg har 2x cw a1.5kw OG om det er tilfelle, vil det være best å sette effekblokkene bare på bass elementene og forforsterkern til å styre mellomtona og diskanten?? (er ikke så inn i alt dette men tror det heter bi-wire?) eller er det også at de nad 218 ene gjorde en del av hele greia? de er vel litt mer kvalitet en det jeg har

håper på svar :D

forresten må bare si jeg har hørt fra så mange at det ikke var vits å gi så mye penger i forforsterker og alt det på de høytalerne men :/ det var helt jævla feil
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.03.2008 07.16.43 #2 av 2
Postet av: boly
Med så mye watt bør du heller sjekke om plasseringen av anlegget er litt på trynet. Tenker da på avstand til vegger, kansje et teppe kan dempe de værste toppene. Rommet utstyret står i er sikkert minst 50% skyld i hvordan det låter. Men CV trenger mye watt for og holde styr på elementene når det står på som værst......
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar