Logo

Cerwin ve8f vs ve 12 f

Skriv et svar
04.01.2007 21.47.57 #1 av 3
Postet av: eclipse_gtx
hei.. jeg er 15 år og har ikke så god råd, så lurte på om CV ve8 er noen gode høytalere, eller om jeg bør vente med å kjøpe høytalere til jeg kan få meg ve12f, de skal spilles mye og høyt, men kvaliteten er ikke såå viktig, da jeg tror jeg kun kommer til å spille fra mobil(mp3) og pc.. helt CV frelst og liker mye og hard musikk...( i motsettning til mine foreldre, så å plage dem klarer jeg nokk uansett) men rommet er ikke så stoort akkuratt. Så i bunn og grunn lurer jeg på om det er verdt prisforskjelden og klarer ve8f å plage noen meter utenfor rommet mitt..

på forhånd takk til alle som gidder å lese alt dette og gi meg noen brukervenlige svar :)
spill høyt og vær glad for hver dag som går så skal du se hvor mange naboklager du får:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.01.2007 22.34.34 #2 av 3
Postet av: boly
Det kommer an på hva du skal drive disse med. Har du liten forsterker bør du gå for de minste.

Er rommet veldig lite så holder det helt sikkert med de minste.

Størrelsen på rommet og hva skal du drive de med?
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.01.2007 22.47.33 #3 av 3
Postet av: eclipse_gtx
har en Eltax Avr 800 som yter 2x200w. eller 6x150w.(som ikke er aktuelt med mer enn 2 kanals ennå) rommet er 12-14 kvadrat, men de skal nokk brukes i en stue på rundt 40 når jeg får jaget foreldrene ut av huset så jeg virkelig kan dra på... liker alltid å høre høyt selv i lite rom og nå, når jeg kun har en god laptop til å spille på er jeg ofte hos en kompis å hører fult på noen cls 215 til yamaha forsterkeren på 2x650w. clipp'er eller sikringen(i hus eller høytaler) går.. så mye lyd er alltid bra:D
spill høyt og vær glad for hver dag som går så skal du se hvor mange naboklager du får:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar