Logo

Bølger i Adeo GreyVision

Skriv et svar
18.01.2008 09.04.02 #1 av 3
Postet av: carnesen
Jeg har nettop kjøpt et Adeo greyvision lerret fra nettdata(ADEO (Invideo) GREYVISION 16:9 ramme 200cm - 84").
Da jeg pakket det opp og monterte så jeg etterhvert at det var bølger i lerretet nederst og øverst(det kom rullet sammen i plastikk).
Jeg tenkte kanskje dette var slikt som ble borte når det fikk stå strekt opp en liten stund, men nå har det stått oppstrekt i en uke uten at de er blitt borte.

Noen som har noen erfaring med noe slikt? Er lerretet "ødelagt" eller er det noe jeg kan gjøre for å rette det ut?

En annen ting jeg ikke forstod helt, er det den blanke eller den ruglete overflaten man skal projisere på ? Jeg bruker foreløpig den blanke, det ser forsåvidt ut til å fungere men så ser ikke jeg så god forskjell på sånt. Jeg liker uansett at ting er riktig selv om jeg ikke ser forskjell :P
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.01.2008 19.52.45 #2 av 3
Postet av: sidprinos
Har det samme larret og har også noen små bølger som er synlige bare i daglys.Om du merker til bølgene ellers ,da er det noe feil og synes du må kontakte nettdata.Når det gjelder overflaten tror du bruker feil side.Det er et bilde til baksiden av et likt lerret på emme.:BenØ W10000 og Adeo Plano på Lerret Forum.Håper det hjelper.
mvh
Sid
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.01.2008 21.34.35 #3 av 3
Postet av: Rune
Mitt Adeo Plano lerret var også noe bølget en god stund, men jeg merker det ikke når jeg ser film.

Tror også du har lerretet gale veien.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar