Logo

Blue-ray spiller som "matcher" NAD T775 og w5000

Skriv et svar
14.10.2008 13.21.11 #1 av 2
Postet av: Grock20
Hei!

First off, beklager om ett lignende problem har blitt postet tidligere, men jeg lette og har intet funnet!

Jeg kjøpte hjemmekinoanlegg tilbake i 2003. Det ble ikke mye oppgraderinger etter det, før i det siste, da jeg har flyttet til min egen leilighet.

Etter en reparasjon som ikke ble vurdert kost-nyttig av min Nad 218 effektforsterker, fikk jeg den på garantien og spyttet dette i en ny NAD T775 forsterker, da kvittet jeg selvsagt med min gamle T742 forsterker også. (Kjører Dali Evidence 870 som front)

Etter at min gamle Infocus-prosjektor også ble veiet og funnet for lett (etter litt trøbbel med den også), anskaffet jeg meg nylig en BenQ w5000 prosjektor, samt nytt grandview 100" gray 16:9 lerret.

Så kommer mitt problem; Jeg har ikke fulgt såå mye med de siste år og ikke lest meg opp så mye ved siden av studier og jobbing, så når jeg nå skal bytte ut den gamle NAD T562 CD/DVD-spilleren, er det noen med god innsikt, eller evt. erfaring med lignende scenarioer som har noen idè om blue-ray spillere som "matcher" nivået jeg har på resten av utstyret? (Har tidl. handlet mest på hifi-klubben, men deres 3 spillere er i veldig forskjellig lende prismessig) Spilleren bør også kunne spille av brente dvd-er, som jeg har en del av, og som jeg hører ikke nødvendigvis er greit på alle spillere.

Alle konstruktive svar taes imot med stor takk!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.10.2008 13.46.38 #2 av 2
Postet av: Torja
Jeg syns denne er meget intresang.
http://www.hjemmekino.no/database/playe ... spx?id=204
evt denne..
http://www.hjemmekino.no/database/playe ... spx?id=180
Den første skal ha en meget god bildechip som gjør at den vil vise det beste fra din DVD samling også. Den andre skal vistnok få en software oppgradering nå i høst, så den blir full BD 2.0. Den er forøvrig det billigste alternativet. Begge kan overføre lyden via HDMI som LPCM som din receiver kan motta.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar