Logo

Blu-Ray mot DVD

Skriv et svar
02.10.2009 15.44.09 #16 av 20
Postet av: Kriss
"teebee" skrev:virker jo som om det bare er elkjøp og obs som har kjørt tilbud på bluray filmer av butikkene i Norge. om platekompaniet hiver seg på tilbuds bølgen vil det nok hjelpe for å få opp salgstallene. at en film skal koste over 150kr er horribelt. eneste jeg kjøper av dvd nå er tvserier. mulig neste southpark blir bluray om ikke prisforskjellen blir for stor.

jeg har fått min far til å bli hektet på bluray. tror han eier 1 vanlig dvdfilm + none konsertopptak, men da jeg fikk ansvar for å kjøpe anlegg til hytta ga jeg klar beskjed at da måtte det bli bluray og ikke dvdspiller. han har vel kjøpt over 10 filmer nå og ringer meg ukentlig om det er noen filmer jeg anbefaler. må vel få han til å kjøpe bluray hjemme også om ikke tv er for gammelt.


Vel, Lefdals har samme tilbud, og endel mer spennende titler også etter hva jeg kunne se på reklamen...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.10.2009 17.11.33 #17 av 20
Postet av: teebee
99kr tilbudene er de samme på lefdal og elkjøp. er vel samme butikken :D
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.10.2009 14.06.14 #18 av 20
Postet av: Kriss
"teebee" skrev:99kr tilbudene er de samme på lefdal og elkjøp. er vel samme butikken :D


Men disse filmene er helt uten ekstrainnhold...

Kill Bill2 var dessuten skamklipt/sensurert i forhold til de totalversjonene jeg mener jeg så på kino og dvd, det synes jeg var litt synd.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.12.2009 12.47.00 #19 av 20
Postet av: roffe
"Kriss" skrev:
"teebee" skrev:99kr tilbudene er de samme på lefdal og elkjøp. er vel samme butikken :D


Men disse filmene er helt uten ekstrainnhold...

Kill Bill2 var dessuten skamklipt/sensurert i forhold til de totalversjonene jeg mener jeg så på kino og dvd, det synes jeg var litt synd.

De nye filmene som selges til 99 kr på Elkjøp/Lefdal er de samme som selges ellers. Det skandinaviske markedet er ikke stort nok til å slippe mange ulike utgaver ved release. Du får ikke mindre ekstramateriale for nyutgivelser selv om du finner en fin pris på 99kr på kampanje. Du bare sparer penger.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.12.2009 13.26.27 #20 av 20
Postet av: Johnny Denon
@Kriss: hva er det du mener er sensurert bort i Kill Bill 2 på BD? Har selv oppgradert Kill Bill-serien fra DVD til BD, men har ikke rukket å se de ennå....
- Assumption is the mother of all FUCK UPS!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar