Logo

Blader i abonement vs. løssalg. SKUFFET!

Skriv et svar
24.01.2009 16.52.09 #1 av 3
Postet av: ttt
jeg leser minst 20 forskjellige blader og magasiner jevnlig. Ett av disse er Hjemmekino. Nå står det på siden her i går at nytt Hjemmekino er ute i bladhyllene. Jeg kjøper det i natt på min lokale bensinstasjon, men når jeg kommer hjem ser jeg at jeg har det fra før! Jeg lider av ME, utbrenthetssyndrom, og sliter med det. Defor klarere jeg ikke å sortere ut om jeg har bladene eller ei når jeg står med dem i hånda. Jeg har forsøkt å abonnere på blader, men når de kommer i kiosken før jeg får dem hjem blir jeg usikker på om jeg abonnerer på vedkommende blad eller ei, så jeg kjøper det. Så kommer det i posten også noen dager senere. Jeg har også hatt problemer med å få betalt abonementer grunnet min sykdom og mangel på nettbank, men nå har jeg fått meg nettbank så jeg kan få betalt. Derfor sendte jeg en mail til Hjemmekino for noen dager siden og spurte om jeg kunne få en giro via mail å betale med nettbank, men det gikk ikke...
For en syk fattig faen er dette utrolig irriterende! Når man abonnerer på blader skal man ha dem føør de er i løssalg, det skal være en av fordelene med å abonnere!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2009 17.06.29 #2 av 3
Postet av: Rune
Skjønner det er irriterende å kjøpe et blad som du allerde har.
Februar nr er ikke tilgjengelig i butikk og det har det ikke blitt hevdet heller.
Februar nr ble ferdig satt sammen og sendt til trykk i går kveld og det er ikke i butikk før første uka av februar.
For abonnenter er bladet tilgjengelig på Hjemmekino Insider for de som ikke klarer å vente til det kommer i postkassen. Dette ble gjort tilgjengelig i går samtidig som det ble sendt til trykking.
Det var denne tilgjengeligheten som det står på forsiden. (har du et gyldig abonnementsnr så kan du lese det nå)
Som registrert medlem (som du nå er) kan du lese en del eldre nr.

Oversikt over alle nummer som er tilgjengelig på nettsiden finner du her:
http://www.hjemmekino.no/insider/magazines.aspx
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2009 20.38.32 #3 av 3
Postet av: Jerome
Som Rune skriver så er Hjemmekino i hyllene tidlig første uke hver måned. Nå er det slik at det har skjedd for mange at bladet har kommet til postkassene ETTER at det har kommet i hyllene. Opp til en uke seinere har jeg opplevd. De siste månedene har det blitt bedre:) Hjemmekino sier at det er posten sin feil.

Hvis du ser på side 39 i den siste Hjemmekino (Januar 2009 med Wall-E på fremsiden) så finner du et bestillings skjema. Du trenger bare å fylle det opp og sende det til Hjemmekino. Da burde du få snart en faktura som du kan betale på din nettbank. Som jeg husker så får jeg et faktura hvert år når jeg må bestille på nytt.

Hvis du har problemer å huske hvilke blad du har kjøpt eller ikke så kunne du for eks. skrive det på din mobil (som en huskelapp) hver gang du får eller kjøper et nytt blad. Jeg forstår godt at du blir frustrert når du kjøper samme blad flere ganger men det må finnes noe du kan gjøre for å unngå det.
Crown | Klipsch | SVS | Yamaha | Sony
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar