Logo

Bildet hopper på 37" LCD-TV

Skriv et svar
15.08.2006 20.00.41 #1 av 5
Postet av: eko
Jeg kjøpte en 37" LG LCD-TV i går og har problemer med bildet. På en del av kanalene fra kabel-TV "hopper" bildet et par pixler frem og tilbake.
Jeg har kun koblet til kabel-TV med coax-kabel og på noen kanaler er bildet helt OK.

Noen som har en forklaring på problemet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.08.2006 20.33.13 #2 av 5
Postet av: boly
Er kabelen digital?

Det er aller best om den er det. For plasma og lcd er mere kresne på signalet, enn de gamle crt tv'ne.

Du kan jo selvfølgelig også prøve og bytte selve kabelen.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.08.2006 22.30.40 #3 av 5
Postet av: eko
Har nå forsøkt å koble til kun digital parabol via SCART, og det er samme problem. Bildet hopper.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.08.2006 23.06.49 #4 av 5
Postet av: xuax
Du har vel ikke tilfeldigvis canal digital?? Ta uansett kontakt med LG på tlf 67111090. Tipper de er intressert i å høre om dette. Evt kan du ta kontakt med radio tv service as som er en av service partnerne til LG. De har mest sansynlig hørt om dette før. De kan nåes på tlf22165834. Hvilken skjerm er det du har?
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.08.2006 17.52.49 #5 av 5
Postet av: MrKM
Jeg kjøpte en LG 37"LC2R i juni og har den siste tiden hatt problemer med rødt og grønt flimmer på skjermen... Har det samme problemet når jeg ser DVD også. Det blir bare verre og verre! Noen som har vært borti dette før...?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar