Logo

bildet hakker

Skriv et svar
03.03.2009 19.39.11 #1 av 5
Postet av: byrådsleder`n
dette gjelder på en måte tv, blu-rayspiller og surroundreciever, så slenger det inn her. har nettopp koblet opp spiller og reciever. panasonic bd dmp35 og Onkyo TX-SR606. koblet med hdmi fra spiller til reciever og videre til tv. problemet nå er at bildet hakker litt. noen som kan forklare det? alle innstillinger skal etter mitt skjønn være riktige. men er det noe jeg kan ha oversett? noen med erfaringer eller synspunkter? på forhånd, takk for hjelpen:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2009 19.57.05 #2 av 5
Postet av: Rune
Hvilken TV har du?

Hvis du f.eks er vant med et par år gammel TV med bevegelse kompensasjon som gjør at bevegelser flyter glatt har ofte disse modellene (som var for et par år siden) ikke støtte for dette for HD signal.

I tilegg er jeg litt usikker på hva du mener med hakking. Hakking vil det alltid være hvis man ikke har slike kretser, men hvis du har unormalt mye hakking så kan det være noe annet. Hvilket utgangsignal har du satt den til (720p, 1080p, 1080p24?)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2009 20.13.32 #3 av 5
Postet av: byrådsleder`n
har samsung serie-6(vet ikke mer enn det) kjøpte den i okt/nov, så er forholdvis ny. har prøvd å kjøre 1080p og 1080p24. opplevde aldri hakking med den forrige spilleren(denon 1940) og der oppskalerte jeg til 1080p uten problemer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2009 23.09.36 #4 av 5
Postet av: byrådsleder`n
er liksom småhakking hele tiden. som om jeg skulle ha satt innstillingen til at tv'en var ntsc eller noe(som jeg ikke har). som sagt har jeg ikke opplevd det tidligere med andre dvd-spillere. skal prøve i morgen å koble spilleren rett til tv'en for å se om det evt. kan være noe med recieveren...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.03.2009 16.36.48 #5 av 5
Postet av: byrådsleder`n
bildet ble akkurat det samme.. enten er det noen innstillinger som er feil eller så er det en defekt på spilleren. for det skal ikke være sånn..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar