Logo

Bakprosjektør - Grusete/skittent bilde

Skriv et svar
19.08.2007 15.36.27 #1 av 1
Postet av: Lsnake
Har en Thomson DLY644 som har fungert veldig fint for meg i drøye 8-9 måneder nå. (Kjøpte den brukt) Men, nå i den senere tid, siste måneden eller så, har jeg oppdaget at bildet er veldig grusete og skittent. Er veldig vanskelig å forklare. Det er uavhengig av kilde(Testet både PS3 Komponent og PC DVI) og synes best på lyse områder.

Det virker som det er statisk, det beveger seg ikke sammen med det som skjer på bildet. Akkurat som noen skulle lagt et tynt lag med gjennomsiktig sandpapir over bildet. (Eller om du tar et bilde i Photoshop og legger til litt grain) Merket ingenting i Juni, var først i Juli at jeg så dette. Har forsøkt å rense selve skjermen i tilfelle det var noe på selve glasset men det hjelper ikke. Det påvirker ikke ytelsen på noen måte, og merker ikke noe særlig ang lys-styrke eller farge. Alle bildeinnstillinger er gått igjennom(de var heller ikke endret når det skjedde, kun jeg som bruker den).

Likevel, kan det være lampen? Jeg kan ikke forstå at det skulle være noe annet, er småbekymret og irritert over dette da det merkes ganske godt. Takksom for alle forslag og svar.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar