Logo

Bærbar dvd-spiller anbefaling..

Skriv et svar
17.05.2007 15.00.51 #1 av 2
Postet av: kamelon
Hei!
I anledning en korea-tur(les:alt for mange timer på fly..)har jeg tenkt å kjøpe meg en bærbar dvd-spiller så jeg kan velge selv hva jeg vil se på flyet..Har et par krav,god batterikapasitet(må også ha mulighet for å ta "vanlige" batteri), sonefri, god bildekvalitet, tåle litt, og til slutt ikke koste særlig mer enn 1200-1500..Noen som har peiling på slikt og kan anbefale meg noe?På forhånd takk!

God 17 til alle der ute :D
I think football always should be played on grass...Bob Marley
Min kino: http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=123
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.06.2007 19.20.46 #2 av 2
Postet av: Paul
Har pr. dags dato ikke sett portable dvd spillere som tar vanlige batterier. Vanlige batterier har ikke nok kapasitet. Jeg kjøpte en VELDIG billig spiller på Lefdal for 760,- med flipp skjerm 5', den var sonefri og hadde en veldig bra TFT skjerm som ga skarpt fint bilde. Problemet var at spilleren stoppet og stoppet og stoppet..... måtte bytte den inn og da falt valget på en Next Base SDV185-SD (ca. 1800,-). Den har 8,5' lcd skjerm. Den har mating av skiver på siden som man putter inn i selve spilleren som er en stor fordel da det ikke er noen bevegelige deler som stikker ut av spilleren. Den er rask til å starte, kompakt og når man holder den kjenner man at det er kvalitet. Den spiller også Divx, mp3 og kan vise bilder. Den har ingang for for USB så her er mulighetene åpne. Den har AV in/out, Audio in/out, Optical out og inngang til TV tuner boks og høretelefoner. Den har støtte i ryggen for å kunne stå oppreist på bord men strøm ledning i og batteriet fungerer som bordstøtte når det er koblet til. Det følger med fjernkontroll, AV kabler, sigarett tenner strøm, høretelefoner, beskyttelses veske, nakkestøtte holder og bag til alle kabler og fjernkontroll. Har testet den en del nå og kan virkelig si den blir med meg når jeg er ute å farter. Finnes MYE bedre spillere men her var pris en faktor og kan trygt anbefale denne. Håper dette hjalp litt, selv om dette kom sent he he.
XBOX Live: Bajas
PS 3: Bajas75
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar