nyfersking
Aktiv
E-post
Hei, Jeg holder på å lage et hjemmekino som er 7.5 m x 4 m . Kommet så langt at elektrikkeren må få vite hvormange rør han skal legge inni veggen og hvor de skal komme ut .( Lerret og TV blir plassert på 4 m veggen). Dette er for høytaleren ( skulte ledninger). For å få en kjemme god lydanlegg , hvormange høytaler må jeg ha og hvor skal dette plasseres på veggen/golv?
Jeg ønsker å ha en prosjektor og et stort TV på veggen. I tillegg ønsker jeg å ha muligheten til å se 3D-filmer. Hva er det jeg trenger å kjøpe av utstyr i tillegg til TV og prosjektor?. Har dere noe gode anbefalinger på prosjektorer?
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
nyfersking
Aktiv
E-post
Takk for tilbakemelding. Jeg trur jeg vil venten med 3D prosjektorer til de blir billigere. Jeg får heller kjøpe 3D-TV.
Er det mye forandring på kvalitet på lyden fra 1 subwoofer til 2 subwoofer?
Med Dolby Logic IIZ, vil man ha 4 høytaler framme?. Blir det 2 opp på hver side av lerret og 2 nede på hver side ?
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
"nyfersking" skrev:Takk for tilbakemelding. Jeg trur jeg vil venten med 3D prosjektorer til de blir billigere. Jeg får heller kjøpe 3D-TV.
1. Er det mye forandring på kvalitet på lyden fra 1 subwoofer til 2 subwoofer?
2. Med Dolby Logic IIZ, vil man ha 4 høytaler framme?. Blir det 2 opp på hver side av lerret og 2 nede på hver side ?
1. Lettere å få jevn bass respons gjennom rommet.
2. 4 høytalere som du beskriver.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.