Logo

Anbefaling på 37"

Skriv et svar
14.03.2008 14.58.40 #1 av 4
Postet av: Nikken
Er det noen der ute som kan anbefale meg en 37 " tv?

Hadde i utgangspunktet planer om å kjøpe Panasonic TH37PX70, men denne har vistnok utgått.
Skal for det meste se tv og film.
Avstanden mellom tv og sittegruppe er såpass liten at 37 er maks.
Når det gjelder lysforhold, så kommer dette bakfra, men burde ikke være noe problem i og med at jeg har markiser som demper lyset utenfra.

H J E L P!!

Blir gal i jungelen av tvèr.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2008 16.27.02 #2 av 4
Postet av: moses
Da er vel Panasonic TH37PX80 et godt valg.

Prisen ligger vel på rundt 10 lapper.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.03.2008 18.18.37 #3 av 4
Modellen du har sett på har fått meget gode kritikker og har ett meget godt sort og kontrastnivå. Nå kommer snart oppfølgeren i butikken og jeg ville absolutt vurdert forslaget over da PV70 er en utgått modell og prisforskjellen er liten.

Siden du har god lyskontroll på rommet og bruksområde er hovedsakelig til TV og film ville jeg helt klart gått for den da plasma er best på dette område; hovedsakelig grunnet ett høyere kontrastnivå enn LCD, og som oftest bedre bilde på analoge signaler. Hadde du skulle sett på TV mye i dagslys og brukt den til PC ville jeg tatt LCD med i vurderingen da de fleste plasmaène bruker en glassplate forran skjermen, noe som skaper refleksjoner og bildet blir blasst og kontrastfattig. Via PC kan bilde bli noe abstrakt og rart, men har ikke fått koblet PC på noen plasma apperater siden Panasonic PV60 så situasjonen kan ha forandret seg, men ikke noe jeg har prøvd i praksis.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.03.2008 21.48.40 #4 av 4
Postet av: orso
Gå for Panasonic PX80. Jeg tror faktisk ikke det finnes en bedre 37" skjerm enn den. Til tross for at det finnes dyrere skjermer. Plasma er nemlig fortsatt den beste teknologien.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar