Logo

Anbefaling av høyttalere

Skriv et svar
29.04.2006 22.10.54 #16 av 19
Postet av: nomi
har satt opp anlegget nå. Jeg synes det ble sånn passe greit med 8". En kamerat av meg har 10" sub fra proson, og han må skru ned sub'en hver gang han hører på musikk eller ser på film med mye bass. Får klage av naboen med en gang. Derfor jeg gikk for en 8". Jeg personlig ville sikkert ikke hørt så mye forskjell på de forskjellige høyttalerne.

Jeg vil nok anbefale deg XTZ, grunnet prisen og omtalen de har fått forskjellige steder. Rommet mitt er på ca. 16 kvm og jeg synes denne sub'en holder i massevis. Det er jo klart en forskjell på dette og en 10" eller 12". Men jeg tenkte på plass, og noe må man jo ofre da! Kommer til å kjøpe meg fronthøyttalerne fra XTZ så fort det lar seg gjøre, blir da XTZ W2MT.

Hvis det er noe annet du lurer på angående disse ht. eller sub'en så er det bare å spørre!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.04.2006 22.30.32 #17 av 19
Postet av: lart
Ok!

Har mer eller mindre bestemt meg for XTZ 99 WMT front og W8 subben nå. Eneste jeg er litt usikker på er bakhøytalere. Hvor fant du de du kjøpte? Og hvordan er de? Finner de ikke på fyndbørsen.

Vurderer XTZ 80 satelite til å ha bak, men virker som det er så sabla dyre stativ man kan kjøpe til de. Koster jo mer enn høytalerne. Mulig det går an å kjøpe andre som passer enn de som står under....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.04.2006 23.16.57 #18 av 19
Postet av: antiloop
Gå for 12" subben..Du kommer ikke til å angre på det kjøpet! Fungerer like godt til film og musikk uten at du trenger å justere noe mellom hver gang..
Trondheim: Byen hvor de peneste damene bor


http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/antiloop
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.04.2006 09.56.45 #19 av 19
Postet av: nomi
jeg kjører jamo høyttalerne som front og xtz wmt som bak. De jamo-høyttalerne er fra gammelt av. Hvorfor kjøper du ikke den pakken med 4 stk. XTZ 99 WMT + 99 WMT Center + 99 W8. 5995,- svenske.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar