Gammel tråd, men jeg svarer likevell;)
Panasonic har meget gode skjermer i denne prisklassen, men du har aktører som f.eks LG som har meget gode skjermer i samme prisklasse. Nå vet jeg ikke om du har gått til innkjøp av skjerm enda, men Her er noen tips på disse merkene
Panasonic- Meget gode skjermer,har bra sortnivå, godt bilde, men de har veldig kjedelig design, lite tilkoblingsmuligheter, og ikke dreibar fot. Panasonic bærer preg av at den er rimelig, man får en slags billigfølelse av de rimerligere modellene (PX8 og PX80) Man må opp på den litt mer påkostete PZ serien for å finne penere design og litt mer utstyr. Da får du også full hd.
Samsung- Har tross tester imponert med bra bildekvalitet, flott design, og gunstige priser, men de har slitt med HDMI softwareproblemer(forhåpentligvis fikset på nye modeller) Samsung har også vært litt plaget med innbrenning, men usikker på om dette var feil på apparatet eller en generell svakhet på modellseriene (plasma 416 426)
LG- Har mange modeller ute samtidig, De fleste apparatene har flott design, dreibar fot, masse tilkoblingsmuligheter(b-l-a- USB på noen modeller) og bildekvaliteten ikke noe under Panasonic(kanskje noe lavere sortnivå) eller Samsung, men de skårer som regel ikke like høyt på tester.
LG kan være plaget med "ghosting" på bilder med skarp kontrast(f.eks PC) Men ikke noe permanent problem. Det finnes mange modeller LG og de beste plasmamodellene vil være PG6000 og PG3000-serien, som har 100HZ og bra kontrast.
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0