"akto" skrev:Mange fornuftige greier du har. Spesiellt liker jeg dine to subwoofere, som jeg har tilsvarende av hjemme 
Dette er et kinooppsett det virkelig står respekt av. Få tar Klipsch på dynamikk og mellombass, ingen i prisklassen tukter PB13-Ultra på dypbass, og ingen slår Yamaha på filmprosessering.
Jeg har selv en ACER Aspire 5100 som spiller 1080 MKV og TS så det griner etter. Denne er lydløs og billig - under 4000,-.
Spennende å se hva som dukker opp av effektkanaler hos deg etter hvert.
Og bilder blir vi ALDRI lei 
Stemmer det Atle.
Klipsch er fenomenale høytalere til hjemmekino, treger ikke store forsterkeren for og kunne spille veldig høyt.
Men som kjent så trenger klipchene litt pulver om de skal ha full kontroll.
Så vil si de er perfekte for de som ikke har så stort budsjett men vil ha filmlyd for alle penga
Mine To Tårn er jeg fornøyd med ja, er bare synd det ikke er plass til og kalibrere de sikkelig og jeg må bruke SMS-1 fult ut for og temme frekvensresponsen :-/ men de skal kalibreres 100% i stuen
I romet på 11m2 så trenger jeg ikke spille høyere en 115db før det rister rimelig mye at det støyer nesten like høyt fra div løse gjenstander og vegger, og enda skal de kunne komme over 120db uten og ta kvelden.
Når en ikke er rik og kan kjøpte høytalere til over 1.mill

så alle kjøp vurderes opp og ned frem og tilbake veldig nøye
Musikk spilles via PS3 for tiden, med et ok resultat med 2 kanaler plus suber.
Litt røff, ikke så krystallklar og tung lyd til finlytting men høy morro faktor når en spille musikk med litt bass i så klarer med med det akkurat nå
Det er nå veldig mange som har kombinasjonen Klipsch + SVS i hjemmekinoen.
Det er da ikke så lenge siden du var hjemme hos en Extremist... Rune aka phatbul og fikk massasje etter flageborg/roko kalibrering var gjort

Yamaha-Doxa-Sherbourne-Cambridge Audio-Panasonic-PS3
Swans Diva 6.2f - Swans 1.1C - RS-52.
2 stykk SVS PC13 Ultra
2 stykk XTZ W12.16 + SVS EQ1
BetterCabels, Van den Hul og Monster
( harmen/kardon på avforum)
http://www.svsound.com/animation.cfm